مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-11سياسي

فارس من|امکان تاسیس بیمارستان در شهر کشاورز وجود ندارد


باتوجه به فاصله شهر کشاورز از 2 شهر میاندوآب و شاهین دژ که با هرکدام 30 کیلومتر می باشد و جمعیت آن بخش، و با توجه به سطح بندی خدمات، در حال حاضر امکان تاسیس بیمارستان در آن شهر وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه ای تحت عنوان نبود بیمارستان در شهر کشاورز ثبت کرده اند و از خبرنگار فارس درخواست پیگیری این مشکل را داشتند، در این راستا خبرنگار فارس پیگیر موضوع بوده و مراتب امر را به اطلاع مراجع مربوطه رساند.

در این میان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با توجه به پیگیری خبرنگار فارس جوابیه ای در این خصوص ارسال کرده است که در ادامه می خوانیم.

در این جوابیه آمده است از نظر سطح بندی خدمات برای شهرستان شاهین دژ تا سال 1404 تعداد 150 تخت پیش بینی شده که درحال حاضر بیمارستان شهید راثی 106 تخت فعال دارد و با توسعه این بیمارستان  به زودی 38 تخت نیز افزوده خواهد شد.

با توجه به فاصله شهر کشاورز از 2 شهر میاندوآب و شاهین دژ که با هرکدام 30 کیلومتر می باشد و جمعیت آن بخش و با توجه به سطح بندی خدمات، در حال حاضر امکان تاسیس بیمارستان در آن شهر وجود ندارد.

علاوه بر این، در خصوص واحد تسهیلات زایمانی شهر کشاورز موارد زیر را به اطلاع می رساند: با توجه به بررسی های انجام شده و شاخص های بهداشتی مرکز مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|امکان تاسیس بیمارستان در شهر کشاورز وجود ندارد

فارس من|امکان تاسیس بیمارستان در شهر کشاورز وجود ندارد